WYSYŁKA
Ile kosztuje wysyłka?
- Oferujemy darmową wysyłkę krajową na zamówienia powyżej 199 PLN. Dla mniejszych zamówień koszt wysyłki zależy od wybranego sposobu dostawy.
Jak długo trwa dostawa?
- Wszystkie zamówienia złożone do godziny 15:00 poprzez przewoźnika InPost wysyłamy tego samego dnia, po 15:00 następnego dnia roboczego. Zamówienia złożone w weekendy lub święta wysyłamy w najbliższy dzień roboczy. Po wysyłce paczka zazwyczaj dociera już następnego dnia roboczego.
Czy oferujecie śledzenie przesyłki i jak mogę sprawdzić status mojej paczki?
- Po wysyłce zamówienia otrzymasz e-mail z numerem śledzenia oraz linkiem, który pozwoli sprawdzić status przesyłki u przewoźnika. Proszę pamiętać, że może to zająć kilka godzin, zanim numer śledzenia stanie się aktywny.
Czy oferujecie odbiór osobisty?
- Odbiór osobisty nie jest obecnie dostępny.
Czy mogę zamówić jako prezent?
- Aby zamówić jako prezent, wpisz swoje dane rozliczeniowe podczas składania zamówienia i zaznacz opcję „Wyślij na inny adres”, aby dodać adres osoby, która otrzyma prezent. Faktura zostanie wysłana do Ciebie na e-mail, więc osoba otrzymująca paczkę nie będzie wiedziała o koszcie zamówienia.
Czy mogę zmienić adres wysyłki?
Tak, chociaż zależy to od aktualnego statusu wysyłki zamówienia:
- Możesz zmienić go w dowolnym momencie przed zakończeniem zamówienia.
- Po zakończeniu zamówienia możesz szybko skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
- Jeśli zamówienie zostało już wysłane, należy skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem, aby uzyskać instrukcje. Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi, który pomoże Ci dalej.
Czy mogę dokonać zwrotu?
- Oczywiście! Możesz poprosić o zwrot w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Aby zwrócić produkt, muszą być spełnione następujące warunki: produkt nie był używany, nieotwarty i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Jeśli paczka została uszkodzona podczas transportu, prosimy o zgłoszenie tego przewoźnikowi i kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Aby dokonać zwrotu:
- skontaktuj się z nami mailowo, aby poinformować nas o przyczynie zwrotu oraz rodzaju zwrotu, jakiego chcesz dokonać: wymiana lub zwrot pieniędzy. Proszę dołączyć szczegóły zamówienia.
- odpowiedź wysłana zostanie mailowo z instrukcjami, gdzie i jak odesłać produkty. Gdy problem z zamówieniem wynika z naszej pomyłki, zarówno zwrot, jak i nowa paczka zostaną dostarczone bezpłatnie. W innych przypadkach koszt zwrotu do naszego magazynu ponosi kupujący.